چه مقدار آب باید هر روز شما می نوشند
نوشته شده توسط : rshaole

چه مقدار آب باید هر روز شما می نوشندکلیه به عنوان سم زدایی عمل می کنند، زمانی که بدن از آب کافی نیست، بدن از سموم نمی تواند کنار گذاشته شود و سپس آب خوبی برای کلیه ها باشد. اما آب نمی تواند بیش از حد، و حتی تعادل الکترولیت، که باعث می شود شما ploho.Skolko آب در کلیه ها بهترین را از بین ببرد؟ بیایید نگاهی به تجزیه و تحلیل ekspertnogoa ما را نگاه کنید.

به طور معمول، مقدار از مردم pitogo آب هر روز به مدت حداقل متعادل با بدن مصرف آب.

هر روز که در بدن حدود 1500 میلی لیتر، MON در ترکیب با مدفوع، تنفس و vodyvypuskaet توسط تبخیر از پوست، مصرف آب در حدود 2500 میلی لیتر کل است. آب در سوخت و ساز بدن و تغذیه، تنها در حدود 1000 میلی لیتر،

بنابراین، نیاز به نوشیدن حداقل 1500 میلی لیتر آب در هر روز، در حدود هشت فنجان در اطراف.

به طور معمول، مقدار آب nuzhnoecheloveku هر روز باید در ارتباط با میزان فعال، محیط زیست، و حتی آب و هوا باشد. نوشیدن آب بیش از حد خواهد شد تاثیر کمی بر سلامت داشته باشد،

اما این می تواند به افزایش دیورز منجر به سادگی ممکن است باعث ناراحتی در زندگی روزمره. اما برای برخی از جمعیت های خاص، باید توجه ویژه ای به میزان پیتا آب مانند بیماران ادم پرداخت،، بیماران مبتلا به نارسایی قلبی، بیماران مبتلا به نارسایی کلیه باید آب بیش از حد مصرف نکنید، چرا که نوشیدن بیش از حد خواهد شد بار در قلب و کلیه را افزایش می دهد، به راحتی به تشدید بیماری منجر شود. علاوه بر این، مردم باید مقدار زیادی از آب lihoradke.Potomu که در درجه حرارت افزایش می دهد منجر به از دست دادن آب بسیار vlagi.Pit نوشیدن می تواند به هیپوترمی منجر شود و به بیمار کمک کند به سلامت.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. ما برای شما آرزو شفای عاجل!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: اب,سلامت ,
:: بازدید از این مطلب : 399
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: